Subject: Asulareovee puhastamise direktiiv_Urban Wastewater Treatment Directive (UWWTD)
From: "Teva Estonia" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info"
Cc: "Helen Hunga" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 15:01:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teva Baltics'i nimel soovime juhtida tähelepanu asulareovee puhastamise
direktiivi võimalikule mõjule kriitilise tähtsusega ravimite
kättesaadavusele Eestis ja kogu Euroopas.

Palume Teil pöörata tähelepanu lisatud dokumendile, milles on esitatud
täpsemad üksikasjad selles küsimuses.

Best regards,

Inge Loik
Office Administrator | Marketing Assistant

Tel:  <tel:+372%206610801  %20> +372 6610801   Cell:
<tel:+372%2053022681> +372 53022681

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]     <http://www.teva.ee/>
www.teva.ee

 <https://www.linkedin.com/company/teva-pharmaceuticals/>

 <https://www.linkedin.com/company/teva-pharmaceuticals/> find us on
LinkedIn

This message is intended solely for the designated recipient(s). It may
contain confidential or proprietary information and may be subject to
attorney-client privilege or other confidentiality protections. If you are
not a designated recipient you may not review, copy or distribute this
message. If you receive this in error, please notify the sender by reply
e-mail and delete this message. Thank you.